pühapäev, 20. aprill 2014

Eduard Ellmanni turniir & Tallinna Teletorni trepijooks.

Tervitus!

On lännu viimasest kirjutamisest pisut aega jälle mööda ja peaks midagi kirja panema kuna kuidas siis muidu blogi end ära tasub kui ma siia ei kirjuta midagi. Hiljem pole mul endal ka ju kuskilt lugeda mis toimus :)
Ühesõnaga tahaks kirja panna mõne asja nagu näiteks...


... Eduard Ellmanni nimeline jalgpalli turniir 2014, mida korraldatakse juba teist aastat. Tegu on siis minu vanavanaisa nimelise jalgpalli turniiriga mida korraldab JK Tallinna Kalev, kelle meeskonnas kunagi Eduard Ellmann mängis ja ka Eesti meistritiitli võitis.

Pisut Etsi kohta infot... (7. aprill 1902 Peterburi – 16. november 1941 Kirov, Kirovi oblast) Jalgpallur, kes sirgus Lasnamäe andekate noormängijate esimesest põlvkonnast. Eduard Hiiop värbas ta Kalevisse 1920 aastal. 1921 pääses Eesti-Rootsi maavõistlusel esimest korda rahvusmeeskonda. Mängis koondises 1921-1935 ja esindas Eestit 60 korral ning lõi 21 väravat. Osales 1924 Pariisi OM-il. Tuli 1929 ja 1931 Balti turniiri võitjaks ning 1923 Kalevi, 1926 ja 1928 Tallinna Jalgpalli Klubi ning 1934 ja 1935 Estonia meeskonnas Eesti meistriks. Jalgpalliliidu kohtunikekogu abisekretär 1935–40, rhv kat jalgpallikohtunik (1936). Kuulus 58 korda Eesti koondisse, autasustatud riigivanema auhinnaga. Oli samas ka Eesti poliitilise politsei agent. Aastail 1921–1935 pidas Eesti koondises 60 kohtumist ja lõi 21 väravat(koondise kolmas näitaja Andres Operi ja Indrek Zelinski järel). Ta osales ka 1924. aasta suveolümpiamängude jalgpalliturniiri eelringikohtumises USA vastu. NKVD(küüditati) arreteeris ta 11. juunil 1941 Tallinnas, ta mõisteti surma ja lasti maha Kirovi linna vanglas.

Eduard noorena.

Autojuhi ametis

Eduard Ellmann, tolleaegne koondise vorm.

Ets on alumises reas koos pärjaga.

Mina ise paraku nii kaugele ei jõudnud aga oma 15a mängisin ka päris aktiivselt jalgpalli. Aga turniiri juurde tagasi tulle siis olen turniiril 2 korda ka osalenud. 2013a olime vist isegi veerandfinaalis. Esimesel korral mu küll väga hästi ei läinud kuna jalga valgeks ei saanud kuna õnne vast polnud. Selle aasta turniiril õnnestus ikka värav ka ära lüüa :) Üldiselt on turniir hästi korraldatud ja jäin rahule. Usun, et Ets on ka õnnelik selle üle mida JK Tallinna Kalev ja Kuldar Pajula teevad :)

Mina turniiril 2014

Järgmiseks asjaks tahaks kirja panna Tallinna Teletorni trepijooksu millel osalesin esimest korda. Algul polnud mul plaaniski osaleda aga kui tol hommikul korraldaja Valdo pakkus võimalust siis mõtlesin, et miks ka mitte. Võtsin jooksu rahulikult, kuna teadsin, et see pole kerge ülessanne. Olin jõudnud enamvähem keskele kui mõtlesin, et ma tulin niikuinii rahulikult kaasa tegema ja pole vaja pingutada. Edasin mõned korrused võtsin jalutades ja üleval uuesti jooksu. Aeg minulegi imestuseks oli pea 6 minutit. Mu õepoeg, kes on seda varem teinud ütles, et mul oli hea aeg. Võitja aeg oli vist 4+ minutit äkki. Ei mäleta ka enam. Järgmine aasta peaks kindlasti tegema enne seda ka mõned trennid ja minema ikka võistlema, kuna täitsa huvitav võistlus oli! Trepi jooksude kohta saab infot siit  https://www.facebook.com/valdojahilo


Regamine

Mannekeen

START

Ja FINIŚ

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar