kolmapäev, 9. august 2017

Elva ja Kilingi-Nõmme triatlon

Peale Frankfurti puhkasin 2 nädalat ja ei teinud sõna otseses mõttes mitte midagi! Sõin, jõin ja magasin. Kuid mindki tüütas see ära ja hakkasin taas liigutama.

Oli plaan minna Elva rattamaratonile tööle kus sama päeva õhtul korraldati ka Elva Triatloni. Ma ei lasknud endal kaua mõelda ja panin end kirja. Distantsideks oli Elvas 750m ujumist, 20km ratast ja 4,8km jooksu.

Jõudsime siis Verevi järve äärde Emaga. Jah, ma käin tihti emaga triatlonitel. Mitte sellepärast, et ma ei julgeks üksi minna vaid talle väga meeldib triatlon. Kord oleme ka ühisel võistlusel osalenud, Trismile triatlonil sega tiimide arvestuses. Ta sai sealt võistluselt terve aasta jagu rõõmu ja head fiilingut. Aga okei, see selleks. Võtsin ma siis stardimaterjalid välja ja asusin ettevalmistuma.
Kleepsud kleebitud, riided seljas ja kiiver peas, viisin ma oma varustuse vahetusalasse. Olen viimasel ajal kasutama hakanud kumme rattal. Pean silmas neid kumme millega rattakingad rattal maapinnaga paraleelselt kinnitan, et ujumisest tulekul ei peaks kingadega vahetusala lõpetava jooneni jooksma ei peaks. Kusjuures see pole mingi raketiteadus, sellega saavad kõik hakkama tuleb vaid paar korda harjutada. Tegelt kuni võistluse lõpuni ma kingi pedaalidelt lahti ei võta, see tähendab siis seda, et ka rattadistantsilt tagasi tulles võtan jalad kingadest välja ja jooksen ilma kingadeta vahetusalas. Kõik sai kenasti omale kohale paigaldatud vahetusalas ja siis soojendust tegema.

UJUMINE

Krt, ma ikka teen amatöörlike vigu. Unustasin enne starti kella valmis panna ja kui anti stardipauk siis hakkasin mina alles triatloni reziimi otsima :) Kell käimas ja hakkasin kühveldama järgi ujujatele. Kuna Elvas oli kohal meie triatloni koorekiht, pea kõik noormehed siis teadsin kohe, et mul ei ole mõtet endale sealt mingeid suuri lootusi panna. Ujumine osutus mulle tegelt kuidagi kergeks, 750m sai läbitud ajaga 0:11.31.



RATAS

Kuna mu TT ratas oli laenus Raivo Rimmi käes siis pidin kasutama maanteeratast kus ei ole installitud triatlonisarvi. Sellest tulenevalt sõitsid minust mööda paljud ratturid. Ratast oli suhteliselt hea mul muidu selles suhtes, et võtsin seda 80% umbes, tegin nii, et päris veri ninast väljas ei ole :)
Aga see 20km möödus mul asfaldteel ajaga 0:34.23 mille keskmine kiirus peaks olema 34,9km/h.
No vähemalt ühest naisest sõitsin raudselt mööda :D :D :D

JOOKSMINE

Olin treeninug terve aasta sisuliselt sellistel pikematel distantsidel ja rahuliku tempoga ja sellepärast eeldasin ka, et ei suuda kiiret jooksu teha. Aga tuli välja, et suudan ka kõrgemat tempot hoida. Rada mulle seal ei meeldinud kuna see oli suhteliselt pehme ja see tegi seal edasi liikumise raskeks minu jaoks. Olen harjunud jooksma paraku enamjaolt asfaldil ja sellepärast ei tundnud ma end seal mugavalt. Aga muidu see 4,8km sai tehtud ajaga 0:19.49 mis teeb keskmiseks kiiruseks 4:15, täitsa okei.

Koguaeg oli 1:07.18 millega võin rahule jääda. Kuigi esimesed noormehed tulid finishisse juba 56minutiga aga noh, see on meie tipp ja ma olen ikkagi harrastaja rohkem :)


Sellel nädalavahetusel toimus ka Kilingi-Nõmme triatlon millest ma osa võtsin. Tegu oli väga hästi korraldatud sellise väiksema triatloniga millest võttis osa ka Märt Avandi. Võistluse algul vaatasin osalejate nimistu üle ja leidsin seal kohe mõne kõva tegelase. Leidsin sealt paar kõva jooksumeest nagu Tanel Levkoi ja Marek Tamm. Indrek Reinbach on lisaks jooksus ka muudes alades ka kõva.

UJUMINE

Ujumine leidis aset Kilingi-Nõmme Sillaotsa järves. Keskus järve ääres oli kenasti üles ehitatud. Rada oli üles mõõdetud 400 meetrisel distantsil. Kuna lisaks eelpool nimetatud tublidele nimedele oli kohal palju tundatut rahvast mulle siis ei teanud ma mis ujumises saama hakkab. Stardijoonel kuulsin, et mingid noored ujujad on ka joonel. Sain sellest aru kui olime ujumisega jõudnud kolmanda poi juurde. Senini olin ma ujumist juhtinud kui üks noormees minust mööda ujus. Tegu oligi siis ühe noore ujujaga. No ma olen jalgpalluri taustaga spordimees ja ei ole mul see ujumine nii hea, et noortele talentidele ära teeksin :) Veest sain välja teisena. Vahetusalast aga kolmandana, seesama noormees ja üks tiimi arvestuse võistleja jõudsid enne välja vurada. Rattarada oli mõnus. Sõitsime järve äärest kesklinna kus pidime läbima 3 ringi. Kuna hommikust saati oli vahelduva eduga vihma sadanud siis kurvides tuli hoog päris maha võtta, et külge maha ei paneks. Kuna ma ei ole tugev rattur siis ma väga kiirelt seal neile eesolijatele järgi ei jõudnud. Jõudsin järve äärest kesklinna ja alustasin oma esimest ringi kui tagant oli tulemas Marek Tamme poolt veetav kolmeliikmeline kiirrong. Kuna nägin, et ma neilt eest ära ei sõida siis lasin jala sirgu ja lasin nad endast mööda. Võtsin neile tuulde, eesotsas Marek, teisena noormees ja kolmandana tütarlaps. Keskmine kiirust oli seal umbes 35-37km/h, Marek on kõva! Seal oli ka see asi, et rattavalik tollel võistlusel oli vaba ehk võisid olla nii TT kui ka maantekaga rajal ja tuulesõit oli lubatud. Mul muidugi oli maantekas, Marekul seevastu TT pill millest tulenevalt olid ka kiirused suured. ühe ringi sõitsime neljases grupis kuni järgmisele ringile minnes tütarlaps enam esimestel tuules hoida ja olimegi jäänud kolm noormeest sinna rongi. Meie ees sõitsid siis veel kaugel meist noor ujuja ja tiimi rattur. Rattasõit lõppes ja saime jooksma. Rattas sain keskmiseks 36-37 ja seda suuresti tänu Marekult!




JOOKS

Marek muidugi kõige ees, siis meie rongi teine rattur ja siis mina. Ma algselt mõtelsin, et võtan rahulikult aga nägin, et Marekut ma kinni ei püüa aga too noormees hakkas vaikselt vajuma. Liikusin temaga koos mingi aja kui saime kätte tolle noore ujuja kes meist ees oli, tal oli samm suhteliselt pehme ja meist maha ta jäigi. Ringi keskel oli korralik tõus kus kasutasin ära oma tugevust ja vajutasin just tõusul gaasi põhja. Noormees jäi maha ja meie vahele tekkis 30m vahe ja see suurenes ajaga. Otsustasin kiirust hoida kõrgel kuna eespool nägin toda meeskonnaliiget kes meist eespoole oli juba rattas. Temalt sain info, et ta ei jõua väga enam ja võin temast mööduda. Ütles ta veel, et temast ees on vaid üks mees kelleks oli Marek Tamm. See andis mulle palju motti juurde ja vajutasin veel juurde. Teadsin, et Marekut ma kätte ei saa aga teine koht oli käega katsutav. 3,6km sai lõpetatud ajaga 0:13.31 mis tegi keskmiseks kiiruseks 3,33, jube kiire :)



Lõpp aeg 0:43.25 tulles sellega teisele kohale. Kaotasin esimesele kohale tervelt 1minuti. Jäin üritusega väga rahule!















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar