esmaspäev, 2. juuli 2018

2017 lõpp - Otepää IM

Viimasest kirjutisest (09.08.17) on möödas juba peaaegu aasta..väga kaua :) Aga eks sel on ka omad põhjused. 14.08 nägi esimest ilmavalgust Põnn, ja peale seda läks põhirõhk temale. Isegi trenniks ei jäänud eriti aega. Proovin nüüd kirja panna mis toimunud on, hiljem hää lugeda.

Põnn aka Emily Ellmann


Põhimõtteliselt kuni oktoobrini väga ei sportinudki. Siis sai selgeks, et peaks liigutama hakkama. Võtsime eesmärgiks tuleva Otepää 70.3 Ironmani.

Aastavahetusel käisime sõpradega Soomes suusatamas. Sain seal teha kokku ca 6h ja ca 70km suuska. Pole küll väga suur number aga pigem oli eesmärk lihtsalt atmosfääri vahetus. Mõnus oli seal!

Levi, Soome 01.2018

---


Sealt edasi tuli jätkata suusatamist, et suveks mingigi põhi alla saada. Suuskama sain Haanja Suusamaratonil. Ma täpselt enam ei mäleta kuidas seal mul läks aga seda tean, et lõpetasin. Melvin laenas mulle oma klassikasuuski. Mäletan seda, et sain sealt mingise seljavalu mis kestis nädal-kaks. 

3:22:11
42km


---


Suhteliselt järsku tuli pakkumine minna Scoutsrännakule. Ega ma kaua ei lasknud mõelda ja ütlesin jah. Ma ei kahetse! Oleks küll võinud veidi rohkem ettevalmistust teha aga noh pole hullu.

3:50.10
31km
17kg seljakott
sõjaväevorm
saapad


---


Ja ega sealt edasi enam suuski alla ei saanudki. Tuli jätkata ratta, jooksu ja ujumisega. 
Aga järgmine suurem üritus leidis aset juba 21.04 Võhandu Maraton 2018. Võistlus kus ma end katki tegin. Ma vast ei hakka seda kõike siia lahti kirjutama aga kokkuvõte on see, et niiskus, külm, vale varustus, null ettevalmistus lõhkus ära mu ahhilkad. Tulemuseks sain selle maratoni tehtud aga hind mis selle eet hiljem maksin oli karm. 2 kuud peale seda ma trenni teha ei saanud. Hüppeliigesed + ahhilkad paistes. Ja no tee mis tahad aga paistetust alla ka ei saanud. Tahtsin teha Otepääks korraliku ettevalmistuse aga jahm, ei saanud end realiseerida. 

16:31.34
100km


2 kuud põletikus ahhilkad / hüppeliigesed :(


---


Pikalt olin planeerinud ka laagerdamist Otepääl mis on saanud tavapäraseks. Paraku olin ma see aasta katki Võhandust ja kõiki treeninguid laagris kaasa teha ei saanud. Minu maht 2018a Otepää laagris jäi järgmiseks: 14h kokku, 370km ratast,  null jooksu&ujumist :( 

No ja siis põhimõtteliselt oligi käes Otepää. Toon ka kuude kaupa välja alates jaanuaris.

              JAAN             VEEB             MÄRTS             APRILL             MAI              JUUNI -16.06
           18 trenni          13 trenni          17 trenni            22 trenni          17 trenni          8 trenni
            20 tundi           13 tundi          25 tundi             48 tundi            32 tundi           7 tundi
             156km              60km              250km               714km             751km             107km


---


Ironman 70.3 Otepää 2018. Nagu teada siis oli mul 2 kuud jooksupausi mis tähendas seda, et Otepää jooksurajal ma mingit imet ei tee. Ratast ma veel enamvähem oli teinud. Ujumisega oli ka selline nigel. 
Üldiselt ma olen rahul enda esitusega. Kuna ettevalmistus oli ka kesine, siis on ka tulemus selline.

Ujumises tundsin end mugavalt. Ujusin oma ujumist, hoidsin teistest eemale ja kroolisin mugavustsoonis. 
Rattas tundsin ka end mugavalt, tegin selline 70% võimsusega kuna ei teadnud mis mind jooksurajal ees ootab..
Jooksurajal tegin jooks-matka. Tõusud kõndisin ja siledal sörkisin. Lõpuajaks 5:36:27

Ujumine: 32 min
T1: 1:40 min
Ratas: 2:48:01
T2: 1:02 min
Jooks: 2:13:35





Edasi läheb asi nii, et võtsin uue "kava mehe" kelle plaani järgi teen ettevalmistuse Tallinna Ironmaniks :) Kohtumiseni järgmistes kirjutistes!







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar